Haigekassa pälvis oma kvaliteedijuhtimise süsteemi eest ISO sertifikaadi

Haigekassa pälvis tänavu ISO 9001:2008 sertifikaadi. ISO 9001:2008 on reeglistik organisatsioonile, mille eesmärk on saavutada kliendi rahulolu suurepärase protsessijuhtimise kaudu. Sertifikaat tõendab haigekassa kvaliteedijuhtimissüsteemi vastavust rahvusvahelistele standarditele. Sertifikaadi väljastas haigekassale sõltumatu sertifitseerimisorganisatsioon Bureau Veritas.

„Haigekassa kanda on vastusrikas roll - korraldada Eesti ravikindlustusraha efektiivne ja otstarbekas kasutus. Selle eelduseks on organisatsiooni väga hea toimimine“, ütles haigekassa juhatuse esimees Hannes Danilov. „Tõestasime, et avaliku sektori organisatsioonis on võimalik edukalt rakendada erinevaid juhtimissüsteeme. Täna võime öelda, et haigekassa juhtimine, tegevus ja tulemused on rahvusvahelises mõistes kvaliteetsed“, lisas Danilov.

Eesti Haigekassa kvaliteedijuhtimisalast tegevust on tunnustatud läbi aastate nii kodu- kui välismaal.

• 2011. aastal võitis haigekassa digiretsepti projektiga Laatukeskus Excellence Finland poolt korraldatud konkursil ”Kvaliteediinnovatsiooni auhind 2011” kvaliteediinnovatsiooni auhinna.
• 2011. aastal tunnistati haigekassa avaliku sektori kvaliteediauhinna konkursil „Arenev riigiasutus 2011“ parima juhtimiskvaliteediga organisatsiooniks.
• 2011. aastal pälvis haigekassa digiretsepti projektiga majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi ning riigi infosüsteemide arenduskeskuse korraldatud konkursil “Eesti parim e-teenus 2011” e-tervise kategoorias auhinna.

• 2009. aastal Eesti Kvaliteediühingu korraldatud konkursil „Kvaliteedi Tegu 2009“ jõudis haigekassa projekt "Eesti ravikindlustussüsteemi arendamine kaasaegsete juhtimismudelite süsteemse rakendamise abil" finaali. Projekt oli konverentsi rahvahääletuse ülekaalukas võitja.
• 2002 - 2007.aastatel pälvis haigekassa läbipaistvaima ja sisukaima majandusaasta aruande eest avaliku sektori organisatsioonide arvestuses finantsaruandluse lipulaeva tiitli.
• 2006.a. pälvis haigekassa EASi ja Eesti Kvaliteediühing konkursil „Eesti Juhtimiskvaliteedi Auhind 2006“ eeskujulikult juhitud organisatsiooni tiitli „Recognized for Excellence“ (ehk R4E). Sama projektiga pälviti ka üle – euroopaline tunnustus
• 2005. aastal võitis haigekassa riigikantselei korraldatud parima uuenduse konkursi projektiga “Perearsti nõuandetelefon 1220”. Lisaks jõudis projekt rahvusvahelise konkursi United Nations Public Service Award finaali.

Lugupidamisega 

Evelin Koppel
Avalike suhete juht
Eesti Haigekassa
+ 372 6 208 439; 534 789 49
evelin.koppel [at] haigekassa.ee