Haigekassa otsib keskosakonda sekretäri

Eesti Haigekassa võtab konkursi korras tööle Tallinnasse

SEKRETÄRI,

kelle peamisteks tööülesanneteks on asjaajamise korraldamine Eesti Haigekassa keskosakonnas, info liikumise korraldamine, telefonikõnedele vastamine ja nende vajadusel edasi suunamine, klientide esmane teenindamine, arhiivinduse korraldamine, ühisürituste korraldamine.


Kandidaadilt eeldame:

  • soovi teha assisteerivat tööd;
  • eriharidust (sekretäri kutsetunnistus);
  • häid teadmisi ja kogemusi dokumendihaldusest ning arhiivikorraldusest;
  • kogemust dokumendihaldusprogrammi kasutamisel;
  • eesti keele oskust kõrgtasemel, vene ja inglise keele oskust kesktasemel;
  • head suulist ja kirjalikku väljendusoskust;
  • head arvutikasutamise oskust (MS Office);
  • algatus- ja organiseerimisvõimet;
  • kiirust, täpsust, korrektsust;
  • väga head suhtlemisoskust;
  • kõrget pingetaluvust.

Omalt poolt pakume:

  • vastutusrikast tööd,
  • eneseteostusvõimalust,
  • võimalust õppida ja areneda professionaalses meeskonnas,
  • osalemist erialastel koolitustel,
  • toredaid ja toetavaid kolleege.

Konkursist osavõtuks palume saata CV ja avalduse hiljemalt 26. detsembriks k.a. e-posti aadressil annely.mendel [at] haigekassa.ee, lisainfo telefonilt 620 8434 või 620 8465.