Liigu edasi põhisisu juurde

Kontrastsus:

TUGEV TAVALINE
Abi
Privaatsus
Vali keel
  • EST
  • ENG
  • RUS
Top header menu
  • Kontaktid
Eesti Haigekassa Eesti Haigekassa

Põhinavigatsioon

  • Inimesele
    • Ravikindlustus
    • Hüvitised
    • Teenuse- ja visiiditasud
    • Hambaravi
    • Arstiabi
    • Ravimid
    • Meditsiini- seadmed
    • Lapse saamine ja lapse tervis
    • Haiguste ennetamine ja uuringud
    • Euroopa ravikindlustus- kaart
    • Minu andmed ja e-teenused
    • Avaldused
  • Tööandjale
    • Ravikindlustus oma töötajale
    • Kindlustus- andmete vaatamine
    • Ajutise töövõimetuse hüvitis
    • Avaldused tööandjale
  • Partnerile
    • Raviasutusele
    • Apteekidele
    • Ravimitest
    • Meditsiini- seadmete tootjatele ja müüjatele
    • Tervishoiu- teenuste kvaliteet
    • Meditsiini- seadmed
    • Avaldused partnerile
    • IT juhendid
  • Haigekassa
    • Haigekassast
    • Strateegiad ja arengusuunad
    • Aruanded ja eelarve
    • Finantsnäitajad
    • Pressile
    • Teabenõue
    • Õigusaktid
    • Kontaktid
    • Privaatsus- poliitika
  • Arstiabi välisriigis
    • Riiklik kontaktpunkt
    • Plaaniline ravi välisriigis
    • Arstiabi Euroopas
    • Arstiabi välismaalasele Eestis
    • Patsientide õigused ja kaebe- võimalused

Info menüü

  • KKK
  • Trükised
  • COVID-19
  • Ukraina sõjapõgenikele
  • Andmed
Tagasi

Vältimatu terviseabi teekond

  • Tutvustus
  • Vältimatu abi töötuba

Leivapuru

  1. Avaleht
  2. Partnerile
  3. Raviasutusele
 
Vältimatu terviseabi teekond

2020. aastal alustas Tervisekassa vältimatu terviseabi osutamise teekonna kaardistamist ja analüüsimist. Eesmärk on vaadata abi osutamise teekonda tervikuna ning muuta see oluline  tervishoiuteenuste osa inimkesksemaks ning sujuvamaks. 

Loe lähemalt

  • Vältimatu abi töötoa raport
  • Vältimatu abi teekonna kaart

Üks võimalus tervishoiuteenuste parendamiseks on kasutusele võtta erinevad digilahendused. Viimased annavad võimaluse vähendada meedikute käsitööd, tagada operatiivset ja vajalikku informatsiooni ning tuua tervishoiu valdkonna innovatiivseid töömeetodeid. Hästi toimivad töövahendid võimaldavad meedikutel täielikult keskenduda inimese ravimisele. Siinkohal ei tohi aga ära unustada ka abi vajavat inimest ja tema vajadusi või nõudmisi. Seega peavad kasutatavad digilahendused lähtuma nii meditsiinilistest nõudmistest, meedikute vajadustest, kui ka abi vajava inimese kasutajakogemusest.
    

Teenusdisaini kasutamine tervishoiu valdkonnas

Viimastel aastatel on teenusdisaini kasutamine tervishoiu valdkonnas muutunud järjest populaarsemaks. Metoodika kasutamine annab võimaluse vaadata teenustele ja nende osutamisele uuest ning eelkõige inimese kogemust lähtuvast vaatenurgast. Tihti on see võimalus, ka juba aastakümneid valdkonnas töötanud spetsialistidele, anda uusi ideid ja mõtteid teenuse paremaks korraldamiseks. Erinevate töötubade kogemus näitab, et teenusdisain on tulnud tervishoidu selleks, et jääda.

 

Vältimatu abi vajava inimese teekonna töötuba

16. septembril 2020.a. kutsus Tervisekassa kokku ligi 30 valdkonna eksperti, et teenusdisaini töötoas vaadata abi vajava inimese teekonda tervikuna ning kaardistada erinevad probleemid ja parendusvõimalused. Eesmärk oli luua osapooltele ühtne arusaam, kuidas abi andmine erinevates etapides toimub ning mis on vajalik inimkesksema teekonna loomiseks.

Töötoa ettevalmistuste käigus intervjueeriti erinevaid osa- ja huvipooli, et kaardistada tänased probleemid ja vajadused. Lisaks osaleti kiirabi ja EMO igapäeva töös osalusvaatlejana. Eeltöö tulemusena koostati 4 erinevat tüüpjuhtumit, mida ekspertide kogu töötoas lahendama asus.

Töötoa tulemustest koostati ülevaatlik raport koos visualiseeritud tervikteekonnaga. Saadud raportit kasutatakse tulevaste digilahenduste väljatöötamisel ning arengusuundade kokkuleppimisel.

Jaluse menüü

  • Inimesele
  • Tööandjale
  • Partnerile
  • Haigekassa
  • Arstiabi välisriigis

Klienditelefon (+372) 669 6630

Vastamise ajad: E, T, K, N 8.30-16.30; R 8.30-14.00